07.11.2018

Vzhledem k tomu, že recepce je na klinice Esthé, a.s. většinou prvním místem návštěvníka /klienta/, klademe důraz na to, aby první kontakt působil vždy sympaticky, reprezentativně a vstřícně.

Činnost recepční služby

Základním úkolem recepční služby je informační servis návštěvníkům, zaměstnancům i nájemníkům kliniky Esthé.

Požadované dovednosti a s tím spojené činnosti

  • Administrativní práce - objednávky klientů, smlouvy na operační výkon, fakturace, korespondence a další potřebné administrativní úkony.
  • Objednávání služeb - konzultací a operačních výkonů. Kontrolní systém operačního plánu lékařů a objednávek na konzultace.
  • Obsluha telefonních hovorů  a případné přepojení hovoru.
  • Převzetí a třídění pošty. Vyřizování elektronické pošty.
  • Na přání klienta zajistí i jiné úkony související s recepční službou /taxi,informace, atd./.

Recepční služba je zpravidla poskytována ve dvousměnném režimu.  Zahájení denní činnosti je od 7 hod a končí ve 20 hod. Služby jsou Po –Pá.

Požadavky

  • Příjemné komunikativní vystupování
  • Německý jazyk nebo anglický jazyk podmínkou
  • Maturita
  • Znalost MS office a práce na počítači
  • Výhodou - zkušenost s prací na recepci v podobném zaměření

další informace

Podrobnosti sdělíme rádi po zaslání Vašeho životopisu a fotografie při osobním jednání.

Kontaktní osoba: Ing. Lubomír Svoboda, email: svoboda@esthe-plastika.cz

« Zpět na aktuality
Hledáme posilu na pracovní místo recepční. Přihlaste se na výběrové řízení.

Konzultace

Objednejte se na konzultaci přímo na naší klinice.

Objednat se

Callback

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám!

Zavolejte mi

Poradna

Napište nám, odborníci zodpovídají vaše dotazy online.

Chci poradit

zákroky, které lidé také využívájí

Současně s operací obličeje lze často provádět tyto operace a využít naše výhodné cenové balíčky: